Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Intervenční přístupy k žákům mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Havelková, Monika ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá intervenčními přístupy ve vzdělávání žáků cizinců a žáků s odlišným mateřským jazykem mladšího školního věku. Věnuje se postavení žáka s odlišným mateřským jazykem v českém školství a jeho vzdělávání. Dále zmiňuje pojem migrace a seznamuje s platnou legislativou upravující vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Diplomová práce seznamuje s organizacemi, které provázejí žáky s odlišným mateřským jazykem během vzdělávání. Diplomová práce zmiňuje také podporu, podpůrná opatření, intervenční přístupy a strategie inkluzivního přístupu. Diplomová práce prostřednictvím rozhovorů, příkladu inspirativní praxe a případové studie popisuje intervenční přístupy k žákům s odlišným mateřský jazykem na základní škole. KLÍČOVÁ SLOVA Žák s odlišným mateřským jazykem, žák cizinec, inkluze, migrace, intervence, podpůrná opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.